fbpx

Merkevarebygging og kundereisen

Når arbeidshverdagen består av mye output og lite input, er det inspirerende med noen timer faglig bekreftelse– i en myk kinostol på Vika Kino. Merkevarebygging og kundereisen var tema for onsdagens Kampanjeskolen. Som markedsfører ble jeg minnet om hvorfor vi elsker det vi gjør – og gjør det vi elsker…

0 Kommentarer
Annonsering på Youtube: En liten guide
Videoannonser på Youtube er effektivt om du gjør det riktig.

Annonsering på Youtube: En liten guide

Youtube er verdens største videodelings-nettsted og verdens nest største søkemotor. Med nesten 3 millioner brukere i Norge byr plattformen på store muligheter. I 2017 ble det mulig å målrette videoannonser på Youtube etter brukerens søkehistorikk. Dette åpnet for bedre treffsikkerhet og kostnadseffektiv annonsering. Kostnaden per klikk på Youtube er også…

0 Kommentarer

Facebook-algoritmen 2019

Hvordan fungerer Facebook-algoritmen? Eller mer presist, hvordan fungerer den i dag? Dette er spørsmålet alle som driver med markedsføring på Facebook burde stille seg med jevne mellomrom. Facebook-algoritmen står nemlig aldri stille, men er dynamisk og stadig i endring. Selv om Facebook som oftest sier fra når det kommer store oppdateringer,…

0 Kommentarer

Hvordan lage en god LinkedIn-profil

Å ha en velstrukturert og tillitsvekkende LinkedIn-profil kan øke synligheten og dermed salget ditt - om du bare tar deg tid til å skape og bruke profilen. Med litt krefter og målrettet innsats kan du bli en såkalt «tankeleder» på ditt fagfelt på LinkedIn. Fordelen med dette nettverket er at…

0 Kommentarer

Hva er social selling?

Vi nettverker som aldri før på digitale plattformer, og her finner vi mange av våre potensielle kunder. Men hvordan nå fram med det vi har å tilby til de rette menneskene? Social Selling er en sikker vei. Det handler om å utvikle en-til en-relasjon med potensielle kunder før vi selger…

0 Kommentarer