Dine kunder trenger deg ikke
I følge en undersøkelse fra Harvard* er omlag 60 % av kjøpsprosessen allerede gjennomført i det en selger kommer inn i prosessen. Hvordan skal du da klare å påvirke kjøpsprosessen og selge inn ditt produkt?
I følge en undersøkelse fra Harvard* er omlag 60 % av kjøpsprosessen allerede gjennomført i det en selger kommer inn i prosessen. Hvordan skal du da klare å påvirke kjøpsprosessen og selge inn ditt produkt?
Facebook er, i særklasse, det største massemediet i Norge. For å lykkes her bør du tenke annerledes enn ved tradisjonell annonsering.
Et godt nettsted tar hensyn til brukerens behov, dine forretningsmål og er godt prioritert. Ingenting er mer ødeleggende for merkevaren din enn et nettsted som gjør det motsatte.
Det skjer forandringer hver eneste dag. Nye innovasjoner endrer kundenes adferd og dette er en kontinuerlig prosess. Dermed må du enten forsøke å henge med i utviklingen og tilpasse deg, eller så kan du riskere å være utdatert før du vet ordet av det. Disruptiv digitalisering Å være gründer har…
Jeg møtte Specioza på et kurs om entreprenørskap tidligere i våres, og hun fortalte meg om sin drøm om å skape sitt eget motemerke. En tøff utfordring i dag med hard konkurranse, og jeg må innrømme jeg var skeptisk. Specioza fortalte med stort engasjement om hennes lidenskap for mote og…
Her var flere av de store bankene representert, LillestrømBanken, Nordea, DNB og Strømmen Sparebank, sammen med store konsulentselskap som BDO. Det var Eiendomsutviklere og investorer fra Aberdeen Asset Managment, OBOS, Veidekke, ØIE Eiendomsutvikling med flere. Det var også flere PR- kommunikasjons- og markedsfolk fra eksempelvis Burson-Marsteller, Høgskolen i Oslo og Akershus, Bajasen og oss selv. I tillegg til en…
En hashtag (eller en emneknagg som det heter på norsk) er kort fortalt et nøkkelord. Nøkkelordet brukes for å kategorisere og knytte sammen innlegg og felles interesser, og gjør det enklere å søke etter spesifikke emner på sosiale medier. Hashtaggen ble skapt av Twitter og ble fort veldig populært. Hashtag oppsto i 2007, da folk…
Alle, eller i alle fall de flest bedrifter, ønsker å gjøre seg kjent hos målgruppen sin, med et positivt omdømme. Merkevarens betydning er ofte det som gjør at kundene velger å kjøpe produkter eller tjenester et sted, fremfor et annet sted. Men, det krever ofte mye innsats og en del…