Digital markedsføring kontra tradisjonell reklame
Digital markedsføring kan bestå av din webside, en blogg, bannerannonser, søkemotoroptimalisering, søkemotormarkedsføring, e-postmarkedsføring og markedsføring gjennom sosiale medier (Facebook, Twitter og LinkedIn i hovedsak).

Digital markedsføring kontra tradisjonell reklame

De fleste av oss har nok tatt inn over seg at den digitale tidsalderen har kommet for å bli. Vi har med oss telefon og nettbrett overalt vi ferdes. Så snart vi har noen minutter til overs, går vi inn på Facebook, og Twitter, sjekker e-post, leser et blogginnlegg og…

0 Kommentarer

Stockfotos på godt og vondt

Jeg bruker stockfotos innimellom. Ganske ofte egentlig. Det er en lettvint og billig løsning som kundene ofte blir fornøyd med. Jeg hater riktignok å bla igjennom en endeløs database med intetsigende bilder på jakt etter gull. Men, kunden ser ikke alltid verdien i å betale for en fotograf, eller jeg…

0 Kommentarer

Google straffer nettsider som ikke er mobilvennlige

Det betyr at om dine nettsider ikke er mobilvennlig, det vil si responsive og tilpasset alle forskjellige skjermstørrelser og mobile enheter kan du risikere å havne godt nedpå søkelisten til Google, selv om du har brukt både tid og penger på søkemotoroptimalisering. Dette er kriterier Google bruker for å måle…

0 Kommentarer

Ta kundens personlige smak på alvor

Alle grafiske designere har nok på et tidspunkt tenkt tanken. "Tenk så bra dette kunne blitt, om bare ikke kunden hadde blandet seg inn". Det er vanskelig å lage god grafisk design, og noe av det som gjør det ekstra vanskelig, er at det ikke finnes noen fasit. Selv om…

0 Kommentarer